Party party på torsdagkväll

Vi hade efter längre övervägande bestämt oss: Nu var det på tiden att vi ordnade ett litet grillparty på dalabacken.
R&R, J&M, M&A, med barnen, S,S och V. Mina två, E&N var också med.

Vädret då? Som alla pratat om, var var det? Ryssvärmen?
Ja, inte på vår gård i allafall.
Vi hann grilla och äta middagen nere i fuskbygget innan regnet tog över. Det bara vräkte ner.

En trevlig tillställning, men vad kan det annars bli med så mkt trevligt folk. Vi spelade "Lika par leka bäst", där helt otippat (eller??) R&R vann.
Lite tung musik i bakgrunden avslutade en trevlig kväll. Hoppas vi kan göra om det igen snart..
03.30 var visst klockan då jag gick och la mig.

Jag och A är Dalabackens självklara partypinglor, då vi för andra gången i rad varit de som varit igång längst av alla. Vi börjar ha rutin på detta.. Haha..
Sovande, snarkande män väntar efter en sådan kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0